We now have a support desk! / ¡Ahora tenemos support desk!

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We now have a support desk.

Emails sent to these addresses arrive there.

The following people (support agents) have access to respond to support requests through these channels.

  • George
  • José
  • Jaifred
  • Olga
  • Leticia

It is no longer necessary to copy everyone with support requests. Just send your request to the corresponding email:

These also exist:

This supports the policy of transparency in communications. This support desk now gives full traceability to support requests so that we can be sure that each request that goes by mail is handled with professionalism and full resolution.

If you need support, be sure to send your request through these channels. Communicating apart from this tool does not confer any guarantee that your request will be honored. And any request that goes separately, the support agents must ensure it is sent to the support desk, and not handle it separately.

Each request becomes a ticket and it is important to only create one ticket, or thread, for each topic, and continue until the thread has resolution. If you send us a request, and we responded but you stop following the process, we are not responsible if it is not possible to provide a final resolution to your request.

Other official channels for support include:


Español ES

Ya tenemos support desk.

Los correos mandados a estas direcciones caen allí.

Las siguientes personas (agentes de soporte) tenemos acceso para responder a solicitudes de soporte por estos canales.

  • George
  • Jose
  • Jaifred
  • Olga
  • Leticia

Ya no es necesario copiar a todos con las solicitudes de soporte. Solo mandar su solicitud al correo correspondiente:

También existen:

Esto apoya a la politica de transparencia en las comunicaciones. Este support desk ahora da total trazabilidad a las solicitudes de soporte para que podemos estar seguros de que cada solicitud que va por correo es atendido con profesionalismo y total cumplimiento.

Si necesita apoyo, asegúrese de mandar su solicitud por estos canales. Comunicar por aparte de esta herramienta no confiere ninguna garantía de que su solicitud será atendida. Y cualquier solicitud que va a aparte, los agentes de soporte deben lograr que se mande al support desk, y no atenderlo aparte.

Cada solicitud se convierte en un tiquete y es importante solo crear un tiquete, o hilo, por cada tema, y seguir hasta tener finalidad el hilo. Si nos manda una solicitud, y respondimos pero usted deja de seguir el proceso, no somos responsables si no es posible dar finalidad a su solicitud.

Otros canales oficiales para soporte incluyen:

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